خدمات افرا خدمات افرا .

خدمات افرا

بازسازی ساختمان در کرج-معمارلندز

مجموعه معمار لندز‌ به صورت تخصصی از سال ۱۳۹۴ در زمینه بازسازی ساختمان در کرج شروع به کار نموده است.

در طی این سالها فعالیت, حرفه دکوراسیون طراحی داخلی را باتکیه بر نیروهای زبده وحرفه ای خود  به خوبی انجام داده. پروژه های اجرا شده توسط معمار لندز پروژه های صفر تا صد بازسازی و ‌نوسازی ساختمان و مسکن بوده است.

همچنین  طراحی و اجرای تخصصی سیستم آشپزخانه یکی دیگر از فعالیتهای مجموعه معمار لندز می باشد. معمار لندز با افتخار اعلام می دارد که تمام مراحل دکوراسیون داخلی درکرج تامرحله تحویل پروژه را با حرفه ای ترین نیروهای خود انجام وتحویل می دهد.

در طراحی کابینت آشپزخانه باید به نقشه فضای آشپزخانه,تعداد افرادی که در خانه ساکن هستند و از همه مهمتر پلان آشپزخانه، تجهیزات جانبی، اصول ارگونومی، نور و رنگ حتما دقت شود.انواع کابینت ها از انواع تجهیزاتی هستند که می توانند به دکوراسیون داخلی آشپزخانه چهره ای جذاب و متفاوت ببخشند. دردنیای امروز کابینت ها در انواع جنس و رنگ های مختلف تولید و ساخته می شوند که در میان این طرح های متنوع انتخاب یک طرح بسیار درزیبایی و شیک ومدرن بودن کابینت آشپزخانه شما باید دقت شود.

طرح های کابینت کرج
اگر به دنبال طرح هایی برای کابینت آشپزخانه  خود هستید، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. دقت نمایید که آشپزخانه شما یکی از محبوب ترین قسمت خانه است.بنابراین آشپزخانه شما باید همیشه همه کاره، کاربردی و جذاب باشد، به همین دلیل است که بهترین آشپزخانه های مدرن دارای فضای کار فراوان برای پخت و پز، فضای انعطاف پذیر برای وعده های غذایی خانوادگی و و لوازم آشپزخانه و وسایل کارآمد هستند.باید از سیستم مثلثی استفاده شود، جایی که سینک، اجاق گاز و یخچال در امتداد سه دیوار مختلف قرار گرفته و یک مثلث را تشکیل می دهند. این تراز خاص از تماس مستقیم بین مناطق گرم و سرد جلوگیری می کند.

گروه معمارلندز در زمینه کابینت کرج در کرج سالها فعالیت نموده.اگر تصمیم گرفته اید کابینت های جدید برای آشپزخانه منزل جدید خود خریداری نمایید یا قصد تعویض کابینت آشپزخانه فعلی خود را دارید .ابتدا بودجه مدنظر خود را تعیین نمایید سپس سبکی را که پسند کرده اید را خوب بررسی نمایید وسپس از یک مشاوره رایگان برای تخمین هزینه های کابینت و مزایا ومعایب کابینت ها راهنمایی گرفته. درجدول زیر قیمت های نسبی انواع کابینت بیان شده اند.اما به این قیمت ها اکتفا نکنید وبرای دریافت آخرین قیمت های کابینت با کارشناسان ما در تماس باشید.

دکوراسیون داخلی در کرج
همانطور که گفته شد امروزه افراد زیادی به تغییر دکوراسیون منزل خود روی آوردند، با تغییری که در اصول دکوراسیون ایجاد شده می‌توان گفت یکی از بی‌نظیرترین کارهایی که ما را به سمت آرامش، زیبایی و لذت از زندگی می‌برد، طراحی دکوراسیون داخلی است.

دکوراسیون داخلی در کرج باعث ایجاد نظم، زیبایی بصری در محیط شما می‌شود، این روزها اکثر متخصصان روان‌شناسی نیز در این زمینه می‌گویند افراد بعد از ایجاد یک نظم و چیدمان خاص خود در محیط منزل یا کاری خود، دچار آرامشی می‌شوند که خود متوجه نیستند زیبایی محیط تاثیر زیادی بر روحیه آنها گذاشته است.
طراح دکوراسیون داخلی کرج
مشاوره در زمینه طراحی دکوراسیون داخلی، با افرادی که فقط می‌دانیم سلیقه‌ای در زیبایی و چیدمان دارند می‌تواند گزینه خوبی باشد، اما قطعا گزینه عالی نیست. زیرا که یک طراح سالها در این زمینه تجربه‌های بسیار زیادی را کسب کرده است اصول و قواعد آن را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند شما را با زیبایی‌های انواع دکوراسیون داخلی آشنا کند.

 طراح دکوراسیون داخلی بعد از آگاهی از سبک علاقه و سلیقه شما، بودجه بهترین سبک‌ها را به شما معرفی کرده و در کنارش سبک‌های دیگری معروف و پر طرفدار را نیز به شما پیشنهاد می‌دهد تا شما با همه سبک‌ها و طرح‌ها آشنا شوید و طرح زیبای خود را انتخاب کنید. در آخر با استفاده از دانش خود سبک تاییدی شما را با توجه محیط موردنظرتان طراحی می‌کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۸:۱۸ توسط:افرا موضوع: نظرات (0)