خدمات افرا خدمات افرا .

خدمات افرا

اجرای انواع کابینت توسط شرکت معمارلندز

کابینت ممبران چیست؟
کابینت های ممبران یکی از بهترین انتخاب ها برای هر آشپزخانه ای هستند که با انتخاب آن ها می توانید بدون صرف هزینه اضافی برای طراحی دکوراسیون آشپزخانه خود تفاوت زیادی ایجاد کنید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا و معایب ممبران بپردازیم. با معمارلندز همراه باشید.

ممبران در واقع نام دستگاهی است که روکش پی وی سی را به برد ام دی اف می چسباند. در تعریفی دیگر، دستگاهی که لایه بیرونی ام دی اف، نئوپان و پی وی سی را وکیوم می کند است. اگر سبک کلاسیک و نئوکلاسیک را برای طراحی آشپزخانه خود دوست دارید، باید بگوییم که کابینت ممبران کرج برای شما ساخته شده است. کابینت ممبران  به دلیل تنوع رنگ و مدل بسیار زیاد و مقرون به صرفه بودن، خرید و تعویض کابینت را آسان کرده اند. فراموش نکنیم که در نمونه های آشپزخانه مدرن، از کابینت های ممبران نیز استفاده می کنند.

کابینت MDF کرج یکی از زیرمجموعه های کابینت کرج  می باشد.اما ام دی اف چیست؟

تخته فیبر با چگالی متوسط (MDF) ماده ای است که از ترکیب  چوب نرم و چوب سخت به الیاف چوب ساخته می شود. این الیاف چوبی با موم و رزین فشرده شده، به شکل پانل‌هایی در می‌آیند و با فشار و دماهای بالا اعمال می‌شوند تا به تخته‌ای بادوام و متراکم تبدیل شوند.

در حالی که کابینت ام دی اف MDF محبوب ترین گزینه است، اما کیفیت های مختلفی از تخته نیز وجود دارد، مانند تخته فیبر با چگالی بالا (HDF) و MDF مقاوم در برابر رطوبت.

همانطور که از نام آن مشخص است، HDF دارای تراکم افزایش یافته است که باعث دوام قوی تر و همچنین افزایش مقاومت در برابر آب نسبت به ام دی اف معمولی می شود.

در استان البرز می باشد.

کابینت CNC چیست؟
 قبل از اینکه توضیح دهیم کابینت سی ان سی کرج چیست ,باید درباره ماشین آلات CNC صحبت کنیم, cnc به زبان انگلیسی  Computer Numerical Control می باشد یعنی کنترل رقمی رایانه ای که راهبری و کنترل ماشین آلات صنعتی با استفاده از رایانه برعهده دارد. ماشین آلات سی ان سی ,وظیفه حکاکی، برش کاری بر روی چوب و ام دی اف خام را برعهده دارد. ایجاد نقوش وطرح های متنوع و زیبایی که روی کابینت ها مشاهده می کنید توسط دستگاه سی ان سی ایجاد می گردد.  برای کابینت‌ سی ان سی از پوشش  جنس پی وی سی یاهمان وکیوم استفاده می نمایند.

مزایای کابینت هایگلاس کرج
۱-تمیز کردن آسان یکی از بزرگترین مزیت های آشپزخانه های براق است.

۲-هر لکه و ردی به سادگی پاک می شود .

۳-درهای کابینت هایگلاس دارای روکش براق و منعکس کننده نور هستند و انعکاس نور آنها در واقع می تواند به فضا کمک کند بزرگتر و بازتر از آنچه هستند دیده شود.

۴-طول همر کابینت هایگلاس بالا می باشد.

۵-وزن کابینت هایگلاس نسبت به شیشه سبکتر است.

۶-مقاومت بالایی دربرابر حرارت,رطوبت وگردوغبار برخوردار است.

۷-قیمت کابینت هایگلاس مقرون بصرفه می باشد.

۸-تنوع ورنگبندی زیادی دارد.

۹-قابل استفاده در انواع سبک های دکوراسیون 

معایب کابینت هایگلاس کرج
۱-دربرابر خط وخش آسیب پذیر است.

۲- کابینت هایگلاس بدلیل براقیت, نور نور را به چشم بیننده باز می گرداند. بنابراین هر چیزی که این نور را مسدود کند، مانند گرد و غبار یا لکه های اثر انگشت، به دلیل خاصیت بازتابی کمتر، برجسته و دیده می شود.

۳-اگر نور مستقیم خورشید از پنجره آشپزخانه شما به کابینت های هایگلاس بیفتد، ممکن است یک هاله کدر را ببینید. 

۴-پوسته شدن، ترک خوردن و تاب برداشتن همگی نشانه رطوبت بیش از حد است و متاسفانه تعویض تنها راه حل است.

۵-لبه های کابینت هایگلاس صاف وتیز هستند.

۶-لایه درونی آن ازجنس ام دی اف خام است که دربرابر آب ازمقاومت کافی برخوردارنیست.


برچسب: کابینت کرج، کابینت ام دی اف کرج، کابینت سی ان سی کرج،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۶:۱۹:۴۳ توسط:افرا موضوع: نظرات (0)